Internationella Engelska Skolan

Hässelby

Internationella Engelska Skolan Hässelby erbjuder en trygg och ordnad miljö där lärare kan undervisa och och elever lära. Skolan är tvåspråkig och undervisar elever från årskurs 4 till 9.

ANSÖK DIGITAL RUNDTUR

Nyheter | 2024 maj 04

Idag var det en glädje att välkomna våra nya fyror och deras vårdnadshavare till en workshop på IES Hässelby. Det var en fantastisk möjlighet att utforska skolan, träffa nya och gamla vänner, och testa att sitta i skolbänkarna!

Images

Eleverna fick träffa sina framtida lärare, lära sig om skolans regler och delta i en tipspromenad. Samtidigt fick vårdnadshavarna chansen att möta representanter från ledningsgruppen, elevhälsan och Junior Club.

Vi avslutade dagen med fika i solen. Ett stort tack till alla som kom och gjorde det till en fantastisk dag!

Samling på skolgården.

Images

Introduktion av rektor Carina Bertsdotter.