Internationella Engelska Skolan

Solna

Internationella Engelska Skolan Solna erbjuder en trygg och ordnad miljö där lärare kan undervisa och och elever lära. Skolan är tvåspråkig och undervisar elever från årskurs 4 till 9.

ANSÖK DIGITAL RUNDTUR

Nyheter | 2024 april 30

studentfototävling

Ms Coss, bildlärare, bjöd in elever från alla årskurser att delta i en fototävling. För att delta i tävlingen skickade eleverna in bilder som de själva tagit. Det vinnande fotografiet blev bakgrundsbild på alla elevers skoldatorer och fem andra bilder valdes ut för att ställas ut i korridoren invid rektorsexpeditionen. Bra gjort till alla som deltog!

studentfototävling April 2024

Ms. Coss, of the school's art department, invited students from all year groups to participate in a photography competition by submitting their own photos. A winning entry was selected as a background image on all student Chromebooks, while five additional photographs were chosen for display in the administration area. Congratulations to all who took part!

Chrombook wallpaper vinnare